Tidig morgon

Hejsan och godmorgon! Ja, godmorgon...

Jag kunde absolut inte somna inatt pågrund av högt tryck i bihålorna. Jag fick tvingas gå upp redan klockan fem och ta tablett för det. Att jag alltid ska ha ont hela tiden?! Man blir ju rädd att det är något fel... Jag gick och la mig igen klockan nio och sov till tolv. Jag hoppas inte det förstör min dygnsrytm för då blir jag inte så mycket gladare. Dock har trycket i bihålorna lättat nästan helt nu, så det blir nog av att träna innan/efter middagen idag ändå. Taggataggatagga... Jag har käkat frukost två gånger idag eftersom jag varit halvt efterbliven och glömt bort att jag gjorde det redan klockan fem imorse. Träningsvärk från igår har jag också, vilket är riktigt härligt! Rumpa och ben är det som ömmar, fastän jag gjorde abs- och magepass. Lite märkligt...
 
Jag hade tänkt att sätta mig ner och spela lite Skyrim. Ni ska se hur koncentrerad jag är när jag spelar! Jag funderar på att filma så ni får se, för det här får inte missas! Hare bra sålänge, bloggar mer lite senare idag :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ℰℬ.blogg.se

bild ⋆ hästar ⋆ vardag

RSS 2.0