Back on Track!

Tagga träning klockan fyra idag!
Det här "hälsoprogrammet" jag snackat om har ju pågrund av sjukdom gått lite halvt åt skogen, men jag har bestämt mig för att träna hela veckan nu. Jag tror det här kommer bli toppenbra! Håller just nu på med tidschemat för veckorna framöver, innan jag hämtar Kurt helgen vecka 27. I slutet av vecka hade jag täkt utvärdera hur det har gått med humöret, vikten osv... Hade tänkt lite enklare träning om man bortser från cyklingen då jag vill få upp flåset ordentligt och kommer att köra ganska hårt. Såhär ser mina scheman ut:
 
Vill även säga att det är jättekul att ni har börjat kommentera! Det peppar verkligen mig :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ℰℬ.blogg.se

bild ⋆ hästar ⋆ vardag

RSS 2.0