Qurts bakgrund

Hejsan-svejsan!

Jag har suttit cirka en kvart/halvtimme och ritat på bakgrund till Qurt. Lite roligt att jag snackar om honom som om han vore på riktigt... Är inte jättenöjd med hur skissen ser ut för tillfället men jag får hoppas på att den blir bättre ju mer jag jobbar på den.
Som ni kan se har jag bara börjat på en stenen (det kommer poppa upp fler stenar när jag kommit en bit), så den är inte klar, om ni nu trodde det ;)
 
Problemet är att jag kommer börja på den här, känna att jag är sämst, vila en månad, försöka mig på den igen, misslyckas ännu en gång och till slut bara ge upp det här projektet. Ni får peppa mig lite!
 


Kommentarer
Hehe

Lite kul att du döpt hästen till Qurt då hästen du ska hämta senare i sommar heter Kurt

Svar: Jo. Jag har trott ett tag på att Kurt (irl-hästen) heter någonting med Quintero eftersom han är importerad från Spanien och är av spansk renras. Ledde till att den är hästen jag gjorde fick heta Quintero Lazló ^^
Elsa Blomquist

2013-06-23 @ 17:29:22
Anonym

Snyggt!

2013-06-23 @ 20:19:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ℰℬ.blogg.se

bild ⋆ hästar ⋆ vardag

RSS 2.0