Redigeringsdags!

Tjosan på er!

Förlåt att jag bloggar sent, det får bli ett extra långt inlägg. 
 
Jag hade satt väckarklockan på åtta och jag var riktigt sugen på att gå upp tidigt för att ta en powerwalk (istället för fysträning då jag är småförkyld) en timme eller två. Jag vaknar och snoozar två gånger. Sen vaknar jag och är klarvaken av att jag kollar på klockan. Klockan var 10.34. Då blir man ju smått förbannad. Jag har haft extrem huvudvärk som har med bihålorna att göra, vilket lett till att jag inte har orkat gå up för att gå ens. Dock har jag suttit och redigerat ihop en liten video, men den är inte färdig än, men jag har lagt upp snutten så ni kan se den som en ursäkt för dålig uppdatering idag :) #nohate

Jag har inte gjort så mycket annat idag. Jag har påbörjat min packlista till veckorna 28 och framåt (då jag har Kurt och stannar på landet en väldigt lång tid), vilket har resulterat i hjärnkolaps... Jag vill åka till Ikea... :( Det enda stället där jag kan få ro! Nu undrar du säkert varför ju Ikea ger mig ro, och det är för att jag älskar inredning och där kan jag verkligen slappna av och föreställa mig rum osv framför mig. Underligt, jag vet...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ℰℬ.blogg.se

bild ⋆ hästar ⋆ vardag

RSS 2.0