Dålig uppdatering

Hej och förlåt.
Jag har varit hos Malin sedan i söndags och har inte haft tillgång till Internet så det har varit svårt att sätta sig ner för att blogga. Jag har inget mer att skylla. Jag hade det fantastiskt roligt tillsammans med Malin och jag ångrar inte en sekund! Jag åkte med bussen hem idag och när jag väl ska kliva av på hållplatsen närmast mig, öppnar inte chauffören och jag orkar inte ropa på honom att släppa av mig eftersom han isåfall skulle släppa av mig på en byggarbetsplats som inte ens gick att passera. Jag fick alltså åka en hållplats till och med all min packning vilket i slutet blev rätt tungt. Jag ringde mamma och skrek av mig lite och sen lyckades jag förvånadsvärt komma över deet. Just nu sitter jag framför Photoshop och svettas tonvis med svett. Det är i mitt rum närmare 30 grader eftersom jag spelar musik och jag inte får ha öppen dörr till vardagsrummet och mamma och pappa får utfall om dom hör annat än teven. Vi åker till landet senare ikväll för att fira midsommar där imorgon tillsammans med lite släkt. Jag har kommit en bit på hästen jag pratade om förut och alltså, jag har aldrig varit så nöjd i hela mitt liv. Jag ska göra lite till på den sen kan jag lägga upp den :) Som sagt, förlåt att jag inte bloggat!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ℰℬ.blogg.se

bild ⋆ hästar ⋆ vardag

RSS 2.0