Midsommarfirande

Tjosan!
Har haft det rätt tråkigt idag. Jag trodde vi skulle ha gäster så jag hade taggat sönder, men nej, tydligen inte. Eller farfar är här, och det klagar jag inte över, men jag hade höga förhoppningar på midsommar i år och dessutom är det min favorithögtid - men den har ju gått ner lite på listan nu eftersom jag haft NaDa att göra idag. Jag gick upp runt elva eftersom det inte fanns anledning till att gå upp tidigare. Jag käkade en liten yoghurt och startade datorn. Kan säga nu med en gång att ddet bästa med den här dagen har varit utvecklingen på min stilige spanjor som är klar nu. Jag hade tänkt videoblogga en dag här framöver, men jag måste först få GoProkameran att fungera korrekt... Jag har suttit i princip hela dagen framför datorn men Internet har inte fungerat förens nu, därför inläggets försening. 
 
Jag vet inte varför, men jag är vääldigt sugen på att rita en fisk! o.O Dessvärre är jag sämst på allt annat än typ hästar, designer och stallplaner. Här är spanjoren iallafall:
Kan ni hjälpa mig att välja namn på honom? Gärna något spansk och maffigt ^^
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ℰℬ.blogg.se

bild ⋆ hästar ⋆ vardag

RSS 2.0