Det är något fel

Jag sprang ner för en liten stund sedan för att väga mig. Jag åt frukost för cirka två timmar sedan så jag antog att jag skulle väga lite mer än normalt. Jag har vägt runt 63kg så jag har som målvikt att gå ner till 60kg. Men när jag ställer mig på vågen står det 60.3kg. Visst - jag har inte lika mycket att tänka på kanske, men det blir ju helt meningslöst med träning känns det nästan som. Jag tänker träna, jag ger inte upp så lätt. Men motivationen sjönk tyvärr litegrann. Dock är jag väldigt glad att jag väger så pass lite, trodde nämligen att jag skulle väga runt 65kg eftersom jag bara har latat mig och käkat utan att röra på mig. 
 
Ett annat problem jag är lite rädd för är hur mina ben kommer må efter det här. Jag kan inte springa längre än 1km utan att få brutalt ont i mina knän och/eller benhinnor. Det är därför jag väljer att cykla och gå powerwalk istället för att gå ut och springa. För att samtidigt hålla igång när jag har Kurt i sommar, kanske jag ska cykla sträckan på 8,5km dit istället för att ta moppen. Dock har jag kanske en kompis där några dagar vecka 29 och vecka 30 kommer Oscar. Det är ju inte jättefräscht att komma till stallet helt färdig och direkt när du kommer dit ska du hoppa upp och rida ett pass liksom. Det där är fortfarande olöst och det tycker jag inte om!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ℰℬ.blogg.se

bild ⋆ hästar ⋆ vardag

RSS 2.0