Knytningsdags

Jag är så sjukt trött för tillfället, har ingen aning om varför. Antagligen för att jag har suttit vid datorn hela dagen.Har även stört mig lite på den personen som har kommentert omogna frågor. Bara så ni vet - om ni skriver olämpliga och taskiga kommentarer spårar jag upp er IP-adress. Det blir nog inte så roligt :) Nu när jag även tittat på video jag redigerat har jag märkt att den verkligen är jättedålig, Inga bra effekter, övergångar osv. Hade även brist på material. Jag kommer ta bort videon i slutet av veckan just på grund av att jag inte tycker om den längre, hehe... Kommer göra en sån här video med mig och Kurt, men det lär ju inte bli förens jag haft honom och lämnat tillbaka honom. Jag är verkligen jättetaggad! Jag var i stallet idag för att hämta grejerna jag glömde ta hem. Nu är det på riktigt! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ℰℬ.blogg.se

bild ⋆ hästar ⋆ vardag

RSS 2.0