Photoshopnörden #1

Hejsansvejsan! 
Jag har suttit hela dagen framför photoshop och tog precis en bensträckare ner till sovstugan en snabbis för att "pudra näsan". Har inte kommit någon vart med bakgrunden till min spanjor som jag även döpt nu. Det blev ett megatöntigt namn, men spanskt (på ett ungefär) blev det iallafall. Han döptes idag till Quintero Lazló. Eller, jag har gjort en bakgrund, men den passade tyvärr inte till själva hästen. Jag får försöka lösa det där, för jag vill ha en bakgrund innan veckan är slut! Hade även tänkt att göra lite fler headers nu när jag har lite mer material, men jag vill fixa koden innan jag lägger in den, så de kommer nog inte upp idag. Kanske hittar på något annat till bloggen nu när jag ändå är inne :)
 
 


Kommentarer
Ponnydressyr - Sara

Sv: Jaha vad roligt! :D Du får jättegärna skicka bilder om du skulle ha några på mig & Mingus, dock så var de våran sämsta tävling såå snyggt såg det inte ut :( :D

Svar: Jag var där med en kompis så jag kan kolla med henne om hon har några på er för jag tog bort alla jag fotade eftersom de blev så fula att de inte ens gick att använda xD
Elsa Blomquist

2013-06-22 @ 20:34:18
URL: http://ponnydressyr.se
Ponnydressyr - Sara

aha vad roligt! det får du jättegärna göra! :D

2013-06-22 @ 20:59:54
URL: http://ponnydressyr.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ℰℬ.blogg.se

bild ⋆ hästar ⋆ vardag

RSS 2.0